آیا امیدی برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 1250 به خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا امیدی برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 1250 به خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد

آیا امیدی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین وجود دارد 1250 شدن از DialysisIs از شر وجود هر گونه امید برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 1250 از دیالیز خلاص شوید؟ امروز، من به شما پاسخ از یک داستان واقعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اتفاق افتاده نشان می دهد. امیدوارم که این داستان می توانید بریوز را به مبارزه با این بیماری بد است.
او 45 سال نر می آید از امارات متحده عربی است، قبل از آمدن به اینجا، او دیالیز در حالی که برای دریافت کرده بود. اما بیماری خود را نمی دریافت کنترل و روز به روز بدتر شد. بنابراین، او به بیمارستان ما به همراه برادر خود به دنبال درمان بیشتر آمد.
زمانی که او در بیمارستان ما وارد شدند، کراتینین سرم خود 1250 بود، BUN 18.9، همچنین دارای کم خونی متوسط ​​(هموگلوبین 95 گرم / L)، همچنین به برخی از ارزش های بسیار مهم است که او هرگز در کشور خود شناخته شده است، این است که، بتا 2MG، CysC، HCY ، RBP و غیره این مقادیر vaules ویژه برای قضاوت آسیب کلیه شرایط دقیق، مهم تر از کراتینین، اوره می باشد. معمولا می تواند در بیمارستان مشترک دانست. این تنها می تواند در بیمارستان ما با بررسی ایمنی ویژه ما مورد آزمایش قرار. در آزمون اول، این سطوح خود هستند (2MG بتا: 36.06، CysC 7.55، HCY15.54، RBP: 127).
پس از گرفتن درمان 13 روز، ما به او سؤال دوم، کراتینین سرم خود کاهش می یابد به 817، BUN 9.3، بتا 2MG کاهش می یابد به 25.54، CysC کاهش می یابد به 6.7، HCY کاهش می یابد به 12.41، RBP کاهش می یابد به 129. همه این ارزش ها بررسی می شود قبل از دیالیز. شما می توانید مقایسه و بهبود واقعی را ببینید. هموگلوبین خود را بهبود به 117، به معنی کم خونی است بهبود یافته کردم خیلی.
من اعتقاد دارم که آن را زمان طولانی را قبل از او از دیالیز خلاص شوید. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان این نارسایی کلیه بیمار در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: